منتدى سرب الحمامات
مدونات سرب الحمامات
اهتمامات ستات البيوت
(للسيدات فقط)

منتدى سرب الحمامات
مدونات سرب الحمامات
اهتمامات ستات البيوت
(للسيدات فقط)

منتدى سرب الحمامات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى سرب الحمامات

تجارب ستات البيوت الشاطرين

الرئيسيةسرب الحمامأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
Free counters!

اسءله و استفسارات عن المكياج و الكريمات و انواعها جربتي ايييه؟ تعالي قوليلنا

ورده مفتحه
roshana
spanishflower
7 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
spanishflower
الام المثاليه

اسءله و استفسارات عن المكياج و الكريمات و انواعها جربتي ايييه؟ تعالي قوليلنا Empty
مُساهمةموضوع: اسءله و استفسارات عن المكياج و الكريمات و انواعها جربتي ايييه؟ تعالي قوليلنا   اسءله و استفسارات عن المكياج و الكريمات و انواعها جربتي ايييه؟ تعالي قوليلنا Icon_minitimeالخميس 17 مارس - 10:03

السلام عليكم

الموضوع ده يا بنات لينا كلنا
نكتب فيه اسماء الماركات اللي جربناها
من كل حاجه الحلو و الوحش
خاص بالعنايه بالجسم و البشره و الشعر
و المكياج
يالا مستنياكوا
spanishflower
الام المثاليه

اسءله و استفسارات عن المكياج و الكريمات و انواعها جربتي ايييه؟ تعالي قوليلنا Empty
مُساهمةموضوع: رد: اسءله و استفسارات عن المكياج و الكريمات و انواعها جربتي ايييه؟ تعالي قوليلنا   اسءله و استفسارات عن المكياج و الكريمات و انواعها جربتي ايييه؟ تعالي قوليلنا Icon_minitimeالخميس 17 مارس - 10:07

حد صحيح جرب كريمات من اورفليم؟
انا جربت مكياج بس و في حلو و في مش عجبني ياريت اللي عندها فكره تقول
spanishflower
الام المثاليه

مُساهمةموضوع: رد: اسءله و استفسارات عن المكياج و الكريمات و انواعها جربتي ايييه؟ تعالي قوليلنا   اسءله و استفسارات عن المكياج و الكريمات و انواعها جربتي ايييه؟ تعالي قوليلنا Icon_minitimeالخميس 17 مارس - 10:09

انجي

رانيا سبانيش
مبقتش بحب حاجه اوريفلام خاااااااالص بقت غاليه جدا و الماكياج سئ اوي
اللي ممكن حلو الكريمات و البودره بس ماكياج لا خساره
عارفه انا مشتركه فيها من اول ما فتحت و زمان حاجتهم كانت تحفه بس دلوقتي
بقت اي كلام للاسف
spanishflower
الام المثاليه

مُساهمةموضوع: رد: اسءله و استفسارات عن المكياج و الكريمات و انواعها جربتي ايييه؟ تعالي قوليلنا   اسءله و استفسارات عن المكياج و الكريمات و انواعها جربتي ايييه؟ تعالي قوليلنا Icon_minitimeالخميس 17 مارس - 10:11

انجي
اي جزء من المكياج اللي مش بقي حلو؟
انا كنت باجيب روجات و
ايشادو منهم بس قبل ما اسافر يعني 6 سنين كده جاليا جبت كريم اساس اللي خو
بيوتي ديول كور مكسله اقلب الكي بورد معلش
بس لزيز اوي و منحسيش انك جاطه حاجه
بنات شاركوا معانا في اي نوع تاني حتي
و ناخد خبره بعض
يعني افضل بودره افضل ايشادو و كده
بس للامانه انا مش باحط بره البيت يعني للزوج بس
spanishflower
الام المثاليه

مُساهمةموضوع: رد: اسءله و استفسارات عن المكياج و الكريمات و انواعها جربتي ايييه؟ تعالي قوليلنا   اسءله و استفسارات عن المكياج و الكريمات و انواعها جربتي ايييه؟ تعالي قوليلنا Icon_minitimeالخميس 17 مارس - 10:12

رانيا اسبانش
انا جربت من اورفليم كرمات
كتير و صابون كمان في صابونه تحفه اووووووووي لون الغلاف بتاعها وردي ب 12
جنيه تقريبا راااااااااااائعه بتخلي الجسم حرير فعلا و جربت سيروم البحر
الميت للجسم حلو اوي كمان
و طبعا البرفيوم رائعه و في الوان ايشادو منها حلوه بردوه و كريم النهار و الليلل اللي بالكولاجين حلوين بردوه و بتاع التقشير كمان
انا جربت من اورفليم كريمات كتير اووويو معظمها حلو
spanishflower
الام المثاليه

مُساهمةموضوع: رد: اسءله و استفسارات عن المكياج و الكريمات و انواعها جربتي ايييه؟ تعالي قوليلنا   اسءله و استفسارات عن المكياج و الكريمات و انواعها جربتي ايييه؟ تعالي قوليلنا Icon_minitimeالخميس 17 مارس - 10:12

جلو اوي يا ورده

انا فعلا كنت عايزه اسال علي كريمات النهار و الليل بتاعتهم و الكولاجين
طيب بيبان النتيجه بعد فتره
بس انتي اصغر مني انا عايزه حاجه لفوق ال30
كان في الشهر ده في العرض كريم للبشره فوق 40
قلت اجربه مش فارقه اوي 5 سنين دول هههههههههه
بس عايزه حد يشكر فيه و لا اجيب اولاي ؟
انا طنت باستعمل بوندز نهار و الليل
و جربت انواع ياباني كانوا حلوين بس خلصوا فاضل ربع علبه كريم الليل هههه
باحط برضه زيت لوز و جنين القمح
spanishflower
الام المثاليه

مُساهمةموضوع: رد: اسءله و استفسارات عن المكياج و الكريمات و انواعها جربتي ايييه؟ تعالي قوليلنا   اسءله و استفسارات عن المكياج و الكريمات و انواعها جربتي ايييه؟ تعالي قوليلنا Icon_minitimeالخميس 17 مارس - 10:13

الكولاجين ده كنت جيباه لماما
بس لما انا حطيت منه كام مره بس النتيجه ظهرت علي طول ما شاء الله
spanishflower
الام المثاليه

مُساهمةموضوع: رد: اسءله و استفسارات عن المكياج و الكريمات و انواعها جربتي ايييه؟ تعالي قوليلنا   اسءله و استفسارات عن المكياج و الكريمات و انواعها جربتي ايييه؟ تعالي قوليلنا Icon_minitimeالخميس 17 مارس - 10:13

اي واحد يا ريهام
ecollagen
دا لل 35 سنه
و لا التاني بتاع 40 سنه؟
spanishflower
الام المثاليه

مُساهمةموضوع: رد: اسءله و استفسارات عن المكياج و الكريمات و انواعها جربتي ايييه؟ تعالي قوليلنا   اسءله و استفسارات عن المكياج و الكريمات و انواعها جربتي ايييه؟ تعالي قوليلنا Icon_minitimeالخميس 17 مارس - 10:14

اللي الغطا بتاع العلبه لونه اخضر

ورده
roshana
Admin

مُساهمةموضوع: رد: اسءله و استفسارات عن المكياج و الكريمات و انواعها جربتي ايييه؟ تعالي قوليلنا   اسءله و استفسارات عن المكياج و الكريمات و انواعها جربتي ايييه؟ تعالي قوليلنا Icon_minitimeالخميس 17 مارس - 10:17

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

طريقه اختيار الكريمات المناسبه للبشرة للدكتورة هبه
roshana
Admin

مُساهمةموضوع: رد: اسءله و استفسارات عن المكياج و الكريمات و انواعها جربتي ايييه؟ تعالي قوليلنا   اسءله و استفسارات عن المكياج و الكريمات و انواعها جربتي ايييه؟ تعالي قوليلنا Icon_minitimeالخميس 17 مارس - 10:18

زيت اللوز المر الاصلى مش المخلوط
spanishflower
الام المثاليه

مُساهمةموضوع: رد: اسءله و استفسارات عن المكياج و الكريمات و انواعها جربتي ايييه؟ تعالي قوليلنا   اسءله و استفسارات عن المكياج و الكريمات و انواعها جربتي ايييه؟ تعالي قوليلنا Icon_minitimeالخميس 17 مارس - 10:18

روشانا

اسمعى كلامى يا رانيا وهاتى زيت اللوز المر تحفة للسمار والتجاعيد واسمه حاجة طبيعية فى الاخر

معرفش انا مبقتنعش بحاجات افون واوريفليم بتاعة البشرة

لو عايزة حاجة موثوقة حاجات لوريال بقة الاوريجنال

كان معانا دكتورة عاملة موضوع على احسن منتجات البشرة المجربة هى دكتورة جلدية مش عارفة تقريبا مبقتش تدخل اليومين دول معانا

بس مادو حطة الموضوع فى صفحة منفصلة هدورلك عليه
spanishflower
الام المثاليه

رشا صباح الخييير

يا بطاطس و الله عندي زيت اللوز دا انا كاتبه فوق اهوه اني باحط منه هو و جتيت القنح و الكريم يعني موزعاهم علي 3 ليال و اغير تاني

بس برضه فوق 35 لازم يبقي فيه كريم و كولاجين علشان نلحق بدري بدري مش الاعتماد الاساسي علي الزيت
هو ورده بقي تبتدي من دبوقتي في موضوع الزيت اللوز

حلي النقاش هناك
roshana
Admin

مُساهمةموضوع: رد: اسءله و استفسارات عن المكياج و الكريمات و انواعها جربتي ايييه؟ تعالي قوليلنا   اسءله و استفسارات عن المكياج و الكريمات و انواعها جربتي ايييه؟ تعالي قوليلنا Icon_minitimeالخميس 17 مارس - 10:22

roshana
Admin

مُساهمةموضوع: رد: اسءله و استفسارات عن المكياج و الكريمات و انواعها جربتي ايييه؟ تعالي قوليلنا   اسءله و استفسارات عن المكياج و الكريمات و انواعها جربتي ايييه؟ تعالي قوليلنا Icon_minitimeالخميس 17 مارس - 10:24

انا بطاطس Smile شكلى يجيب فعلا تصدقى

نفسي ابقى خيارة سرحة كده Smile

المهم سورى ما اخدتش بالى

طيب وجنين القمح الاصلى ده جبتية منين ده انا دايخة عليه كل الموجود مخلوط
roshana
Admin

مُساهمةموضوع: رد: اسءله و استفسارات عن المكياج و الكريمات و انواعها جربتي ايييه؟ تعالي قوليلنا   اسءله و استفسارات عن المكياج و الكريمات و انواعها جربتي ايييه؟ تعالي قوليلنا Icon_minitimeالخميس 17 مارس - 10:27

بصى دكتورة هبة فى احد الفترات البنات هروها اسالة عن البشرة وانواع الكريمات وهي جزاها الله خيرا مااتأخرتش على اى سؤال

بصى كده فى الصفحات اللى قبل وبعد الصفحة دى فى ملف فيدى واستفيدى هتلاقى زبد

هى اسمها هناك [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
vbmenu_register("postmenu_53372707", true);

صحيح يا بنات حد يعرف اخبارها ايه فى فين ؟؟
spanishflower
الام المثاليه

مُساهمةموضوع: رد: اسءله و استفسارات عن المكياج و الكريمات و انواعها جربتي ايييه؟ تعالي قوليلنا   اسءله و استفسارات عن المكياج و الكريمات و انواعها جربتي ايييه؟ تعالي قوليلنا Icon_minitimeالخميس 17 مارس - 10:30

يعني ايه مخلوط؟

انا باجيب عبوات لشركه اسمها الكابتن حلوه اوي
و في منها كل نوع زيت صاحي لوحده
roshana
Admin

مُساهمةموضوع: رد: اسءله و استفسارات عن المكياج و الكريمات و انواعها جربتي ايييه؟ تعالي قوليلنا   اسءله و استفسارات عن المكياج و الكريمات و انواعها جربتي ايييه؟ تعالي قوليلنا Icon_minitimeالخميس 17 مارس - 10:37

دكتورة هبة:

العناية الليلية:

في سن الثلاثين يصبح أي كريم يحتوي على الريتينول ضرورة وليس اختياريا ويفضل أن تختاري سيروم أو كريم ليلي يحتوي على الريتينول.

دى يا بنات الاساسيات اللى نمشى عليها وانتى اختارى الماركه بقى اللى تناسبك وعلى قد ميزانيتك المهم انها تحتوى على اللى قلته وطبعا مننساش لازم يكون مناسب لنوع بشرتك ومن افضل الماركات لوريال وافين وبيودرما وجونسون واويفليم مش بطاله برضه واللى عندها من ماركه تانيه تقولى عليها وانا اقولها مناسبه ليها ولا لا
ونعمل اسبوع سكرب والاسبوع التانى ماسك عنايه وتغذيه سواء بتشتريه او بتعمليه فى البيت
ان شاء الله هقولكم على كام ماسك حلوين قوى ممكن تعملوهم فى البيت مفيدين للتجاعيد ولتغذيه البشره
roshana
Admin

مُساهمةموضوع: رد: اسءله و استفسارات عن المكياج و الكريمات و انواعها جربتي ايييه؟ تعالي قوليلنا   اسءله و استفسارات عن المكياج و الكريمات و انواعها جربتي ايييه؟ تعالي قوليلنا Icon_minitimeالخميس 17 مارس - 10:38

دكتورة هبة:
ربنا يباركلك يا هبه معلوماتك حلوة اوي انا بستعمل فعلا غسول جونسون بدون صابون حلو اوي وجليسوليد للأيدين وعندي كذا كريم ليلي بس ممكن تقوليلي علي اسماء كويسه لكريمات تنظيف وترطيب وللعنايه الليليه للحفاظ علي البشرة انا بشرتي عاديه الحمدلله ولوسمحتي تقوليلي علي كريم لنعومة الأرجل انا بستعمل فيزلين ده كويس
مروه يا قمر فى كذا ماركه زى نيتروجينا ولوريال وبيودرما وافين وازيزيس فارما فى المجموعه الكامله للعنايه من كل ماركه
وانا بنصحك بافين او لوريال او بيودرما انتى لو رحتى الصيدليه او الهايبر ماركت الكبيره هتلاقى ركن لوريال مثلا وهتلاقى فيه المجموعه كلها اختارى اللى يناسب بشرتك وميزانيتك وعلى العموم هما اسعارهم معقوله وفيهم تقريبا 85% من المواد الفعاله اللى كنت قلت عليها قبل كده

بالنسبه للمنظف اللى انتى بتستعمليه ممتاز
طالما انك مبسوطه منه لانه من ماركه معروفه وجميله جدا
وبالنسبه كمان لكريم الايدى جميل استمرى عليه وطبعا انا قلتلك على الماركات الحلوه اللى سالتى عليها لو مش فى امكانياتك تشتري المجموعه كلها يبقى على الاقل انتى عندك الغسول هتجيبى كريم النهار ويكون فى نسبه اكثر من 15% من الواقى وطبعا ده لو حتخرجى الصبح لو انتى اساسا مش بتخرجى الصبح يبقى مفش داعى للواقى
وكمان يا حببتى هاتى كريم التغذيه الليلي وتحطيه قبل ما تنامى على طول قصدى يعنى مش تحطيه وتشتغلى فى البيت وبعدين تنامى لا انتى دلوقتى راحه السرير اغسلى وشك الاول وبعدين عدى على التسريحه حطيه ونامى فورا وطبعا ده عشان اولا تكون البشره نظيفه ثانيا متتعرضش للاضاءه
بالنسبه للمقشر والماسك اللى انتى متعوده عليه وبتحبيه يمشى لو عاوزه تغيرى جربى لوريال ومش ههتندمى

بالنسبه للقدم الكريم اللى انتى بتستعمليه كويس لو مش حاسه بنتيجه يبقى ممكن تستعملى كريم نيتروجينا للقدم
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

حطيه قبل ما تنامى والبسى شراب قطنى وده للقدم كلها ولو كعب الرجل ناشف شويه ومتشقق يبقى تستعملى عليه فقط كريم نتروجينا لتشققات الكعب
وباقى القدم الكرييم التانى وبرضه تلبسى شراب قطنى

واى خدمه يا حبيبتى تحت امرك
spanishflower
الام المثاليه

مُساهمةموضوع: رد: اسءله و استفسارات عن المكياج و الكريمات و انواعها جربتي ايييه؟ تعالي قوليلنا   اسءله و استفسارات عن المكياج و الكريمات و انواعها جربتي ايييه؟ تعالي قوليلنا Icon_minitimeالخميس 17 مارس - 10:38

و في نوع تاني اسمه وادي النحل كان جالي من السعوديه هو وزيت اللوز

بس خلص للاسف من عندي

ان شاء الله هابعت اجيب منه تاني
roshana
Admin

مُساهمةموضوع: رد: اسءله و استفسارات عن المكياج و الكريمات و انواعها جربتي ايييه؟ تعالي قوليلنا   اسءله و استفسارات عن المكياج و الكريمات و انواعها جربتي ايييه؟ تعالي قوليلنا Icon_minitimeالخميس 17 مارس - 10:40

دكتورة هبة:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ام جميله 2 »
دكتورة هبه لو سمحتى سؤال
انا هاوصى على مجموعة كريم لوريال للبشرة بس انا بشرتى مختلطة هل اقولهم يجيبولى المجموعة لاى نوع ؟
ثانيا المجموعة كلها بتحتوى على ايه ؟ يعنى فيها للقدمين كمان ؟

المجموعه كلها تحتوى على الغسول وكريم النهار وكريم الليل والمقشر وفى كمان الماسك بس ده صراحه بتعب قوى على ما الاقيه فى السعوديه لانى بجيبه من امريكا ليا قرايب هناك بوصيهم يجيبوه ليا
ولا يا حبيبتى مفيش للقدمين انتى ممكن تجيبى نيتروجينا او اى نوع انتى تحبيه للقدمين

ثانيا انتى بشرتك مختلطه يعنى عند حرف T دهنيه والباقى جاف بس قوليلى انتى بتحسيها اكثر على دهنيه ولا اكثر على جافه يعنى معظم الوقت بتكون جافه وناشفه ومقشره
ولا بتلمع كده من الدهون

ثالثا انتى عاوزه المجموعه الكامله من العنايه اليوميه ولا المضاده للتجاعيد (دى بتبدأ من سن 30 ولو انتى ملاحظه ان فى تجاعيد موجوده )
roshana
Admin

مُساهمةموضوع: رد: اسءله و استفسارات عن المكياج و الكريمات و انواعها جربتي ايييه؟ تعالي قوليلنا   اسءله و استفسارات عن المكياج و الكريمات و انواعها جربتي ايييه؟ تعالي قوليلنا Icon_minitimeالخميس 17 مارس - 10:41

دكتورة هبة:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اميرةعربية »
كوليكشن من اثار الفرن والتحمير علي مدار 3 سنين جواز[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
قبل كدة كنت هانم في بيت ماما[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

ولا يهمك يا قمر كلنا هذا الرجل شوفى يا ستى هو الموضوع بس عاوز صبر وبعدين عاوزه اقولك ان العلاج بالكريمات مش بيشيل اللون نهائى بس بيخف كتيييييييير عن الاول عشان كده فى دلوقتى الليزر والتقسير الكيميائى عند دكتور دول اكثر فعاليه من العلاج بالكريمات ولكن طبعا غالييييييييييييين [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
عشان كده خلينا فى الكريمات شوفى يا ستى هتجيبى كريم اسمه avalon whitening cream
ودى صورنه عشان فى كذا نوع [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
ده يا ست الكل هتحطى منه قبل ما تنامى يعنى مره واحده فى اليوم المغروض انه النتيجه تبدا تبان بعد شهر من مداومه الاستعمال فان شاء الله انتى هتقوليلى كمان شهر ايه الاخبار لان لو النتيجه يعنى بطيئه شويه هنجيب معاه كريم تانى بس هنبدا بده الاول ماشى يا قمر
وبعدين يا ستى انتى كل يومين هتعملى تقشير للمناطق الغامقه دى بالمقشر الخاص بالوجه او الجسم اللى انتى متعوده عليه لو مش عندك هاتى بتاع كلين اند كلير روعه
وعلى فكره ده للمناطق الغامقه فى الوجه والجسم كله والمناطق الحساسهيعنى مش للايد بس
يارب ان شاء الله تشوفى نتيجه تعجبك
واى خدمه يا حبيبتى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ورق البردى »
دكتورة هبة انتى تخصص جلدية ؟

ايوه يا ستى انا اخصائيه جلديه كنت بشتغل فى مستشفى المواساء اللى فى المدينه ولما خلفت يوسف باشا قعدت من الشغل لغايه ما يكبر شويه وارجع تانى اشتغل
roshana
Admin

مُساهمةموضوع: رد: اسءله و استفسارات عن المكياج و الكريمات و انواعها جربتي ايييه؟ تعالي قوليلنا   اسءله و استفسارات عن المكياج و الكريمات و انواعها جربتي ايييه؟ تعالي قوليلنا Icon_minitimeالخميس 17 مارس - 10:45

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كلمة حواء »
دكتورة هبة شكلك حبوبة اوي طيب و الي عدت التلاتين و لسة بيطلعلها حبوب في حرف T تستعمل ايه مع العلم مافيش تجاعيد واضحة غير الخطين الي علي نازلين من الانف وحوالين الفم يا تري كريمات البشرة الدهنية ولا التجاعيد واي ماركة احسن في الحالة دي

ومعلش سؤال تاني يهمني اوي بس علشان انت شكلك امينة وهتقولي لي الصراحة هل فيه علاج للبهاق و بيجيب نتيجة بعد قد ايه فيه جهاز عند دكاترة الجلدية بيستخدم ال NARROW BAND هل بيجيب نتيجة فعلا ولا لأ
معلش دوشتك بس انت تطوعت ربنا يباركلك

ربنا يخليكى يا حبيبتى على المجامله دى [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
اولا بالنسبه للبهاق جهاز النارو باند ده حلو جدا لعلاج البهاق وبيستعمل فى صوره جلسات بيحددها الدكتور حسب تقييمه للحاله ممكن مره كل اسبوع او مرتين فى الاسبوع او زى ما يشوف الدكتور وبيستعمل مع كريمات معينه المريض بيدهنها وبيتعرض للشمس فى الصباح دى بتساعد فى تسريع النتيجه
بس لازم تعرفى ان البهاق مش درجه واحده عند كل الناس ده درجات متفاوته يعنى فى ناس بتستجيب للعلاج بسرعه وفى ناس بتقعد سنين وفى ناس للاسف مش بتجيب نتيجه خالص [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]ده يعتمد على طبيعه الخلايا ولكن مفيش فى ايد المريض غير انه يجرب وربنا الشافى ان شاء الله

اما بالنسبه بقى يا قمر للكريمات فالمجموعه دى كويسه قوى للبشره الدهنيه والتجاعيد اسمها ideal skin genesis
هتجيبى الغسول اللى هو free oil
ده هتغسلى بيه وشك الصبح وبالليل وتجيبى لوشن النهار مع الحمايه لو بتخرجى لو مش بتخرجى هاتى من غير حمايه هو هيفرق فى السعر بس

وخلى بالك لوشن مش كريم
وهاتى كمان كريم الليل اللى هو deep action night complex وخلى بالك كريم مش لوشن[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

ده بيغذى البشره وبيمنع التجاعيد ولما تيجى تحطيه هو و اللوشن هتحطيه حوالين العين
العين ليها كريم خاص بيها
وان شاء الله لما تجيبيهم هقولك ازاى تستخدميهم
بس طبعا المنظف واللوشن والكريم هيكونوا غاليين شويه لانهم طبعا من ماركه نظيفه ويا سلام لو جبتيهم من بره يعنى من السعوديه ولا دول الخليج ولا حتى دوله اجنبيه المهم مش من مصر لان للاسف الغش فى مصر بقى فى كل مكان[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
roshana
Admin

مُساهمةموضوع: رد: اسءله و استفسارات عن المكياج و الكريمات و انواعها جربتي ايييه؟ تعالي قوليلنا   اسءله و استفسارات عن المكياج و الكريمات و انواعها جربتي ايييه؟ تعالي قوليلنا Icon_minitimeالخميس 17 مارس - 10:45

دكتورة هبة:

حاضر يا حبيبتى
المجموعه اسمها ideal skin genesis

الغسول اسمه pore minimizing gel cleanser

لوشن النهار اسمه daily moisturizer 15 spf lotion

كريم الليل اسمه deep action night complex
roshana
Admin

مُساهمةموضوع: رد: اسءله و استفسارات عن المكياج و الكريمات و انواعها جربتي ايييه؟ تعالي قوليلنا   اسءله و استفسارات عن المكياج و الكريمات و انواعها جربتي ايييه؟ تعالي قوليلنا Icon_minitimeالخميس 17 مارس - 10:46

دكتورة هبة:

حاضر يا حبيبتى
المجموعه اسمها ideal skin genesis

الغسول اسمه pore minimizing gel cleanser

لوشن النهار اسمه daily moisturizer 15 spf lotion

كريم الليل اسمه deep action night complex

اسءله و استفسارات عن المكياج و الكريمات و انواعها جربتي ايييه؟ تعالي قوليلنا
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» تعالي معايا دوقي احلي باميه
» طريقه اختيار الكريمات المناسبه للبشرة للدكتورة هبه